mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Yeeej!!

Kategori: Allmänt

Lilla grytan har sovit hela natten i sin säng!! :D Åt en flaska halv fyra men somnade sedan om i sin säng och sov till halv åtta :p Även om det är mysigt att ha henne mellan oss så ligger man lite på helspänn. Är inte fullt utvilad när man vaknar, jag i alla fall.
 
(hatar att bilden är liggandes!!)
Igår var vi på bröllop i Kall. Dom var så fantastiskt fina, Maria och Fredrik <3 Inte ett torrt öga i kyrkan ;p 
 
Vi var med i kyrkan och på middagen men sen avrundade vi. Ljudnivån blev högre och många började bli bra berusade. Skönt att komma hem i skaplig tid och kunna hålla kvällsrutinerna på damen! (: 
 
Ja, vad säger man.. Varit extremt dålig på att uppdatera men jag har prioriterat Grynet och gjort annat då hon sover!
Växer så det knakar, använder nu storlek 62! Stora flickan ;) Nästa vägning och mätning är på tisdag, ska bli intressant att se. 
 
Min snygging <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: