mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Är åter i fixartagen!

Kategori: Allmänt

Hatar när bilderna blir liggandes på det här viset men nåja! Vi har i alla fall tjuvstartat lite med smakportionerna :) nomnomnom, här får Grynet lite mangopuré och tycker det är jätte mummsigt! Gapar stort och vevar med armarna som ett täcken på att hon vill ha meeera!!  
 
Solen skiner idag och det är skön temperatur ute. Grynet sover som vanligt i vagnen ute och jag har grundat klart kökssoffan! 
 
Ett varv igår och ett idag. Kan snart lägga på sista lagret med toppfärgen! Grundfärgen är kritvit men slutresultatet kommer att bli lite bruten vit. Tror jag ska klä om dynan också. Har bara ett lila tyg hemma som jag tror det får bli tills jag hittar något som jag verkligen vill ha (: 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: