mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

bokstavligen bajs!

Kategori: Allmänt

Det är inte alla bebisar på 4 och 1/2 månad som faktiskt går på toa! Men det gör minsann Grynet :) 
Känsliga läsare bör inte fortsätta läsandet! 
 
Eftersom att hon är ganska hård i magen trots plommonpuré och messmör så kan hon inte riktigt bajsa.. Prova själv att vara hård i magen och bajsa i en blöja! Bajset liksom fastnar i rumpan, hårda små "älglortar"! Men på toan gick det hur fint som helst :)
Allt på en gång istället för små blöjor hela dagen! 
 
En liten fågel viskade i mitt öra att vi ska få en potta i dop-present. Blir kanonbra!
 
Åt en liten (150ml) B&J igår kväll, drack även en Miller och åt typ 4 godisar.. Ångest!! 
Det resulterade i att jag var på gymmet idag och tok-tränade! Skönt! 
 
Handlat, umgåts med Jenny och förberett middagen. Idag blir det flygande Jakob med ett glas rött utan dåligt samvete! 
Idag är det fredag och jag har gymat tre gånger i veckan, då unnar jag mig det :) 
 
Angående detox kuren så pallade jag inte, sjukt äcklig! Hade det varit en om dagen på kanske men inte tre påsar.. Huvva! 
 
Trevlig helg på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: