mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

balklänning

Kategori: Allmänt

Säljer nu min fina balklänning som är använd en gång. Känner du någon som kanske är intresserad? Be då denne att kontakta mig! :) 
Nu får det vara färdig annonserat för idag! :P 
 
Har bakat klart allt till dopet, bara tårtorna kvar men dom kan jag inte göra något åt idag. Bäddat alla sängar till våra gäster och skrubbat rent både dusch och toa. Har även varit och träffat Ann-Charlotte idag och gått igenom allt inför själva dopet. Sånger och allt därtill! Hon är så mysig Ann-Charlotte!
 
Nya tvättmaskinen funkar bra, jävligt bra! 
 
Torsdag imorgon och sen fredag kommer äntligen mamma och co! Som jag längtar till dom alla <3 ska bli en helt fantastisk helg med många skratt och hårda kramar! 
Ska förbereda köttgrytan imorgon så blir det mer kvalitets tid på fredag. Martin ska jobba halvdag så även han kommer att vara hemma när dom kommer hit. 
Åååh, jag är så taggad så jag nästan spricker <3 
 
Från det ena till det andra så träffade jag min gamla arbetsgivare idag. Hon hade en hälsning till mig från Fäviken där jag städade tidigare innan Grynet kom till världen. Jag var mer än välkommen tillbaka dit när det är dags för att börja jobba igen :D Skitkul att verkligen få höra hur bra dom tyckte att jag var! Ska ringa till Johan imorgon och höra vad dom kan tänka sig att erbjuda :) 
Kanske kan jag till och med börja jobba i september åsså är Martin pappaledig?! Hmm, nåja nu ska vi inte göra en höna av en fjäder men man vet aldrig ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: