mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

halsbränna!

Kategori: Allmänt

Nu sover Grynet i vagnen på bron så jag har lite tid till att skriva! Gillar inte att sitta klistrad med telefonen när hon är vaken. Då lägger jag min fokus på henne :)
 
Har ett par oanvända äkta Dr Martens kängor i strl 38 om någon är intresserad!
Köpte dom och trodde att jag skulle kunna ha dom men jag har för fet fot! X) haha! Ja dom finns här ifall det är intressant.
 
Börjat en detox kur, det är tre pulverpåsar som man ska dricka mellan måltiderna. Man kan blanda ut i hett vatten/te, strö över yoghurt eller liknande. Går även att ta i kallt vatten men då löser det sig inte. Ska inte säga att det var äckligt, men inte tusan var det gott i alla fall! Fått halsbränna av pulvret..
Främst för att jag har ett fruktansvärt sockerbegär, har garanterat mycke som behöver rensas ur kroppen. Ska ge det en chans. Pallar jag veckan ut vore det bra. Risken finns att man börjar stinka så där fruktansvärt när allt börjar gå ur x)
 
Det regnar ute och det är plusgrader, nu är vintern över! Hoppas det går fort så man slipper massa slask och lervälling! Hela våran gård är som ett gyttje-bad! Grusväg upp och stor grusgård..
Hmm, kanske kan tjäna en slant på det, folk betalar ju dyrt för lerbad på spa! Här kan folk få rulla runt i leran för halva priset om dom vill ;) kan spela musik genom fönstret och bjuda på lite frukt om så önskas ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: