mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

.

Kategori: Allmänt

Ja! På måndag drar jag igång med slanka. Hade mer än gärna velat starta redan imorgon men på fredag blir det surströmming i stugan :)  
Fastän jag tränar 1-3 gånger i veckan och tänker på vad och hur jag äter så står jag still på vågen, kläderna passar inte och jag känner mig alldeles för stor gentemot hus jag vill vara! En kickstart får det bli. "slanka MAXI" i en vecka och sen går jag över på "slanka KOMBI" då man börjar ta in lite mat sakta men säkert.
 
Sovstugan börjar i alla fall ta form. I söndags målade vi klart och la in klickgolvet samt att vi satte in sängarna. Har beställt nya gardiner och en ljuslyckta som ska hänga i fönstret! Kommer bli kanonmysigt. Första natten kommer vi att spendera där på fredag. 
 
Suttit hos Jenny och stekt fläsket i solen idag, alltid lika mysigt :) 
 
PussUngen! 
 
Nu ska jag glo på nån film på tvn å sen sova! Tjing! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: