mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Jag är inte bara mamma!

Kategori: Allmänt

Hon kan vara den ljuvaste, snäll och len som bladen å en ros. Men även denna fantastiska lilla ros har sina törner.
Grynet är helt klart, utan att tveka det absolut bästa som hänt mig och Martin men ibland blir det för mycket även av det goda! Jag är så mycket mer än "bara" en mamma.
Jag är fortfarande samma Kajsa som sprudlar av energi, ideer och som har visioner om hur saker och ting ska bli. Jag vill ut och jobba, komma in i ett tempo där jag även får träffa folk igen.
Jag älskar Grynet över allt annat och är gärna med henne på dagarna men det jag menar är att jag fortfarande är jag! Jag gillar fortfarande samma saker, vill fortfarande träffa människor, arbeta och ha ett "eget" liv, inte bara vara bortglömd bakom mamma-rollen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: