mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

DramaQueen

Kategori: Allmänt

Gårdagen var inte alls rolig, huvudvärken sitter fortfarande i men Arne ska försöka få bukt med det på tisdag :) Grynet var som Jenny brukar uttrycka sig som en drama Queen igår. Ingenting dög, vägrade sova, vägrade äta. Kastade sig hit å dit, sparka slå och fäcktas. Knappt att jag dög, åsså jävla huvudvärk på det.. Tålamodet var ungefär 0 ! 
Men trots min piss dag hade jag och Jenny en trevlig promenad, fika och surrstund :)  
 
Gjorde ugnsstekt lax och potatis med pesto till middag. Även där sjönk tålamodet ytterligare. Det var bara två tomater i påsen, dom är ju för tusan godast av hela blandningen! 
 
Gav virkningen ett tappert försök. Vill göra mormorsrutor som redan ska bli en filt. Mathilda supportade mig flitigt via telefon och med hemsidor, bilder och beskrivningar.. Men jag kanske är ett hopplöst fall?!
Bea sa att hon kunde försöka hjälpa mig så i eftermiddag om lilla damen är på humör åker vi dit en stund :)  
 
Nya bilstolen kom igår, dit monterad och provsutten :) mycket fin!

Kommentarer

  • mormor säger:

    Snygg jäkla ongen ♡♡♡♡♡

    2013-04-24 | 18:48:45

Kommentera inlägget här: