mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Hoppas hoppas!

Kategori: Allmänt

Varit med och tävlat om en grill på en blogg, två stycken "familjen annorlunda grillar" skulle lottas ut igår. Hon skrev inte ut några vinnare igår utan skulle göra det idag istället på grund av att minsta barnet varit sjuk under dagen och natten. Men har fortfarande inte gjort utlottningen!
Klart att jag förstår henne, familjen ska gå först! Men va tusan, jag vill ju veta juh! :p
 
Jag tror inte att jag vunnit men man kan ju alltid hoppas och önska! Brukar aldrig bry mig om typ Facebook utlottningar men där är det ju flera tuuusen som gillar och delar. Nu skulle man verkligen motivera med sitt bästa grilltips så jag hoppas att jag vinner! Hade suttit sjukt fint med en fläskig grill här på gården till sommarn :)
 
Bjussar på en bild av Go-ungen min!
Linn fyller 13 år idag, stort att bli tonåring på riktigt! Har varit där på fika och grattat henne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: