mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

..

Kategori: Allmänt

Jahapp, då var det onsdag och solen skiner lite lätt. Krattat klart gården på morgon men högarna får någon annan hjälpa mig att ta upp!
Medans jag krattade klart var nämligen någon inne och gjorde ingenting..
 
Går väl bakåt i dagarna för att försöka komma ihåg vad man gjort. Igår satt Lelle barnvakt ca en timma medans jag var hos Arne för att räta till ryggen. Höger ben var ca en och en halv cm kortare, mycket skev i höfterna och skulderbladen. Men nu känns det mycket bättre :)
Bjöd vi hit Lelle på middag, det blev premiär för grillningen och potatisgratäng med vitlöksbröd till :)
 
Måndagen var lugn men under helgen blev det lite gjort. Boel, Martins moster kom hit fredag till lördag och på förmiddagen packade jag och Martin samt grynet in oss i bilen för att åka till huså. Böt ut några sängar och målade första varvet i lill-stugan.
När det var gjort åkte vi hem igen!
 
söndagen bestod av lite krattning men avbröts på grund av blåsten.
 
Fick
 
Det tar sig, inte allt för mycket kvar på barnfilten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: