mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Nu jä****!!

Kategori: Allmänt

Kilona ska bort, skulle verkligen behöva gå ner tio kilo! Det blir min första milstolpe, för att komma ner till min "normal vikt" skulle jag behöva gå ner lite drygt femton. Börjar med tio å sen får vi se! Jag ska i alla fall ta mig ner till inskrivnings vikten (Det jag vägde då jag blev gravid).
Själva siffrorna struntar jag egentligen i men jag vill kunna ha mina gamla kläder! Har flera par jeans som jag knappt kan titta på nu utan att som spricker i sömmarna x)
Igår var jag på step/styrka med Emelie! Det var askul men svårt att komma in i stegen. Får man bara testa någon gång till så sitter det väl sen! :) "vilo dag" idag, cirkelträning imorgon. Hoppas hoppas hoppas att jag håller mig frisk från förkylningar och influensor nu när jag är så här peppad på träningen!
Svårast är inte att ta sig till gymmet och träna, svårast är att låta bli att äta en kaka, en liten godisbit eller att äta för mycket kolhydrater till maten. Bort med sockerbegäret, nu får det vara nog!
Bästa Lelle på Melltjärn!
Jag och Grynet i pulkan! Soligt och fint :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: