mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Vaaarmt!!

Kategori: Allmänt

Jag har nog kommit in i ett tidigt klimakterie! Har fruktansvärt mycke vallningar, svettas fast jag sitter still.. Det har tydligen med alla hormoner att göra men sjukt irriterande! Skulle typ kunna bosätta mig i duschen.
Hittat en baddräkt på Haléns för 399:- vill verkligen köpa den men det får vänta! Det som är så bra just med denna baddräkt är att den är lite vadderad och har byglar precis som en bh eller bikini. Plus att den har lite "ben".
Med så stor byst som jag har passar inte vilken bikini eller baddräkt som helst.. Tyvärr!
Vi har tänkt att åka å bada nå här framöver men jag är INTE sugen på att strutta runt i bikini! Har lös bullmage full med bristningar. Mage har jag väl alltid haft och ja vet, ja vet.. Klämde ut en unge för fyra veckor sedan så annat vore väl konstigt men ändå! Vill knappt se mig själv, än mindre visa mig lättklätt för andra.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Sötnöt <3

    2013-01-10 | 06:29:46

Kommentera inlägget här: