mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Sova, Äta, Sova, Leka, Sova, Äta!

Kategori: Allmänt

Väntar på att ungen ska vakna så att hon sedan kan äta en flaska, sen blir det en
prommenad :) Å då kommer hon att sova igen ;) Ska handla en del stora saker,
blöjor, toapapper, ersättning å lite annat tjaffs. Pratade med Lelle så han ska
köra hem varorna åt mig ;) Blir lite bökigt att få med sig allt under vagnen ;) Tur
han är snäll svärfar, världens bästa!
Ska även köpa en liten present till Alexandra som fyller 20 år!! Ska på tårtkalas
hos henne på söndag :)
 
Här är badlakanet som vi fick av Tony och Anneli :) Skit snyggt!
 
Igrå var Linn här då Pontus hade hockey träning, hon hade med sig en
present till Grynet. En jättefin klänning som hon själv sytt på slöjden!
Den var riktigt välgjord! :D Hon har garanterat fått bra betyg på den! För
att göra en liten utverdering så har hon använt ett fint bommulstyg plus att
hon sytt in ett band vid kragen. Veckat tyget och sytt med tre olika
sömmar. Hon har verkligen lagt ner tid och energi på att göra den :D Söta Kusse! <3
Den är för stor för att hon ska kunna ha den nu men jag ska ta något kort
så ni får se :D

Kommentarer

  • mormor säger:

    men asså jag DÖÖR snart lilla pärlan Grytan..
    längtar ju ihjäl mej efter er alla ;(
    puss

    2013-01-24 | 13:56:14

Kommentera inlägget här: