mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Säsongs start

Kategori: Allmänt

I kväll halv åtta börjar farmen, måste ses! Kan bli kul ;p 
 
Från tv till något helt annat, Martin har åkt till Strömsund för att hämta en skoter. Han har köpt nån artic m8 sno pro blahablaha årsmodell 12. 
Då tvingade jag honom att svänga in till Snöfrid på vägen hem för att hämta nå kartonger med kläder till mig och Grytan från sis <3 
Ärs, inte behövde jag tvinga honom men jag bad honom om det ;-)  
 
Haft besök halva dagen känns det som. Först kom Lelle hit, Grynet åt och sedan tänkte jag gå ut med henne i vagnen så att hon skulle somna. Anna-Carin ringde å ville komma förbi tillsammans med Simon. Givetvis gick ju de bra :) Fikade å jag å Grynet skulle då klä på oss.. Då kom Maud! Lika trevligt det men Grynet behövde fortfarande sova och jag handla. Blev ett snabbt hejjande på farmorn å sen gick vi, hon blev lite besviken å ledsen men det kommer fler tillfällen!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: