mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Nyheterna

Kategori: Allmänt

 
 
Alltså så vitt jag vat tillhör Jämtland Norrland, men varför får vi då stockholms
nyheterna på tv4? Tex stockholms trafiken och på väderprognosen är södra
delen specificerad men inte Jämtland/Norrland? Svt 1 och 2 kan jag välja
"nord, mitt syd", de skulle de ha varit på fyran också! Jag struntar väl totalt
i stockholms trafik köer!
 
Igår blev det semlor! Hade inte tänkt baka några i år men jag gav vika ;)
Är inte speciellt förtjust i mandelmassa plus att jag glömde köpa så det
blev hallon semlor. Det vill säga hallonsylt i och hallongrädde ;) Nomnomnom!
 
Linn var här igår då pontus hade hockey träning, hon är så söt! Onsdag
tänkte kanske jag och martin gå på bio, kolla på mammas pojkar. Mest bara
för att göra något på tu man hand. Om vi beslutar oss för bion så ska Linn sitta
barnvakt :) Julia kommer också att vara här med henne så att det känns lite
tryggare för Linn första gången :) Sen är vi ju inte längre bort än ett telefonsamtal,
tre minuter bort ;)

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Lilly, född i v.35 säger:

    Ja handen på hjärtat så vet jag inte hur vi orkar. Man är ganska trött i huvudet när hon skriker hela nätterna och vad man än gör så fortsätter hon, tillslut skriker hon bara av ren utmattning. Helt otroligt att hon orkar, själv skulle man ha somnat tillslut :P

    Svar: Ja jag beundrar er verkligen! Tror det är någon inbyggd moder/förälldrar grej som uppstår :P Ni är hur som hellst mycket duktiga som kämpar på :D Stay strong!
    Kajsa Edfast

    2013-01-23 | 20:03:44
    Bloggadress: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här: