mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Nageltrång från helvetet!

Kategori: Allmänt

Har åkt på en sån satans nageltrång, varar och äcklar sig massor! Har i alla fall vågat ta upp ett litet hål på tån och gjort ett förband med alsol-löpning. Hoppas att det blir bättre, om inte så ska Jenny hjälpa mig då jag kommer till Älvsbyn! 
Och på tal om det så har jag bokat tågresa till mig och Grynet på måndag kväll :) framme tisdag morgon och åker hem torsdag kväll igen :) En snabbis, behöver verkligen åka upp, träffa syster och barn samt kompisar! Kanske råkas göra en tattuering om jeriz kan hitta en lucka ;)
 
Har äntligen fått upp väggordet i Grynets rum, blev sjukt nöjd, dessutom var det enkelt att få dit det :) I natt sov hon hela natten och så snart hon börjar göra det regelbundet ska jag flytta över hennes spjälsäng dit! 
 
I övrigt är hon förstoppad men nu ger jag henne lite lactulos efter barnmorskans ordination. Hoppas att hon blir bättre :) Väger sex kilo och i övrigt glad och snäll ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: