mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

jaaaaa!!!

Kategori: Allmänt

Suttit fast i detta spel, Candy crush saga, bana 29 har varit näst intill omöjlig! Men i natt.. Typ klockan tre klarade jag banan och tog mig vidare ;)
Tänk vad glad man kan bli av så lite!
Hade besök nästan hela dagen igår, först kom Lelle som vanligt till morgon kaffet :p sen kom Peter och Mimmi, precis när dom gick kom Pontus och Tommy. Efter en stund kom Sara och Elias :p
Jag och Martin käkade middag sedan tände vi upp en brasa ute, tänkte dricka minttu och varm choklad med grädde.
Martin ringde Tony och Anneli och sa att vi skulle dricka en kopp. "Hoppa i långkallingarna och kom upp". Mycket riktigt, Tony kom upp i bara långkallingarna! ;) Vi drack våran choklad inne!
För en gångs skull skrek Grynet igår! Ganska länge och helt hejdlöst.. Ger alla föräldrar som har det så jämt en eloge!
Efter lite pruttande och en flaska mat lugnade hon ner sig och blev nöjd igen! :) Hon är då på hemskt snäll!
Idag ska vi på skotertur, inklusive Grynet! Ska köra med Lelles skoter så att jag sitter med ryggstöd och kan hålla i grynet mycket bättre än så Martins artic. Ska höra med Peter och Mimmi om dom vill följa med till skidstugan å fika. Det hade varit mysigt :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: