mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

VILL FLYTTA NUU!

Kategori: Allmänt

Det är dagar som idag som jag saknar ett större boende mer än någonsin!
Snart snart!
 
Detta kanske ser ut som en brunn på avstånd men det är en superfin grillplats! :D
 
Jag är morgonpigg och kan inte sova länge, Martin vill absolut inte kliva upp och jag tycker det är helt okej att han får sova till kanske 10 eller nå.
 
Men vi bor i en etta! Om jag börjar se på nå tv/film så stör jag ju. Börjar jag stöka med något i köket, diska, baka, äta så slammrar ju det med.
Hade man haft ett sovrum hade det underlättat nå fruktansvärt! Man känner sig faktiskt låst i sitt eget hem när man försöker visa respekt till sin pa
rtner!
 
Tassa på tå och smyga i flera timmar är inte riktigt min grej! Vill i alla fall kunna kolla på tv med volym utan att det ska kännas som att jag stör.
Även om han säger att det är okej så vet jag att det är ett störande moment när man sover! Hade det varit tvärt om hade jag förmodligen förbjudit honom att kolla på tv/film tidigt på morgon när jag sov! Haha, snälla jag!
 
 
Nu blev ju bilden åt fel håll igen?! Den ligger ju rätt i albumet! Morr! Nåja, jag får helt enkelt nöja mig med lite läsning i nya numret av kattliv! :P

Kommentarer

  • Uffe ! säger:

    10?? fan det är bara att vänja sej med halv 7 som senast, så lev du rövare ;) !!

    2012-09-09 | 09:52:54
  • Anonym säger:

    Kulit med lilla huset på prärien <3

    2012-09-10 | 06:58:13
  • Anonym säger:

    Kulit med lilla huset på prärien <3

    2012-09-10 | 07:06:14

Kommentera inlägget här: