mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

vaaaken!

Kategori: Allmänt

Egentligen är det väl skandal att ligga vaken dessa tider på dygnet men det är väl bara att gilla läget! Flytten är i full gång! Jag tog hjälp av Alexandra och Lennart igår med lådkörning och framförallt bärhjälp ;) Marie hjälpte också till med att bära ner från lägenheten! Tur man har snälla kompisar och en underbar svärfar som ställer upp! Jag bjuder på alkofri skumpa och tilltugg sen ;) tack!
 
Många lådor är uppackade men mycket är ändå kvar. Imorgon blir det kläder, mattor, blommor och maten från kyl å frys! Martin och Tummen kommer med släp på eftermiddag/kvällen. Då kör vi möblemanget! Säng, soffa, tvbord och bänk! Första natten i huset imorgon!
Känns så jävla bra! 
 
Tror minsann att jag har en kökssoffa att hämta i Älvsbyn så den kan vi nog knöka in med alla mina andra saker när vi likaså ska upp! :D
Martins bror har köpt en crossbuss i Älvsbyn som vi ska åka upp och hämta :P Det kallar jag bra timing! ;) Åker nog upp både jag och Martin, tar en liten mini semester! 
 
Ååh, snart 05, borde vara olagligt att inte kunna sova den här tiden! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: