mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Sjukskriven

Kategori: Allmänt

Hemma och utskriven från bb! Skrevs ut vid tio å då kom svärfar som ett skott och hämtade upp mig :P Snäll!
Fått medicin för att förskjuta förlossningen och är nu sjukskriven. Ska vila mycket och ta det lugnt. Inte ligga som ett kolli och bara göra ingenting men ta det lugnt! Korta små promenader och små aktiviteter under korta stunder. Absolut inget flyttande och städande!
 
.. Åh just de, på tal om flytt så fick vi besked om huset idag :-D whoohoo! Stefan skulle verkligen försöka vara ute till på måndag så att vi kan börja flytta in! Ska samla ihop ett gäng starka kompisar så det går undan! Medan dom bär och skruvar möbler kan jag sakta packa ner och upp lite porslin och sånt!
 
Gissa vad jag kommer ha för mig närmaste tiden?!
Fått låna 7th heaven och twilight av Alex. Har ett par timmar framför tvn att se fram emot! 
Förkylningen är än värre än tidigare. Men va tusan, man är väl stålkvinnan själv så det ska nog gå över! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: