mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

pust!

Kategori: Allmänt

Tur att det är min blogg och jag kan klaga bäst jag vill ;) Om någon nu tycker det blir tjatigt kan denne helt enkelt sluta läsa ;p 
 
Klagomål nr 1. Förkylning! 
Ont i halsen, snorig som tusan och hängig. Martin är superförkyld så det är kanske svårt att undvika. Alla runt omkring går för den delen också å snorar. 
 
Klagomål nr 2. Gravid!
Konstant trött, kissnödig hela tiden och ont i både mage och rygg. Mycket sammandragningar och foglossning.  
Men snart kommer det att vara värt varenda sekund med smärta, längtan och väntan! <3 Fina baby!
 
Konstant sötsugen, eller nja jag kan lika gärna äta saltgurka så länge jag får tugga på något ;p 
Idag blev det muffins med Marabou apelsin krokant i! Nomnomnom! 
 
Dagen är äntligen över och jag får krypa ner i sängen med min jättekudde och min karl samt min katt!
Puss och god natt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: