mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Punka?!

Kategori: Allmänt

Hahaha, hade en sån konstig dröm här på morgonkvisten! Jag hade fått punka på alla fyra däck! Fet som en julegris men jag skulle tydligen måsta fixa det själv! Började hissa upp bilen men jag hade ju inga nya däck att sätta dit! 
Fick till sist tag i nå däck å då hissade jag ner bilen och körde med punka långt åt fan för att få tag på däcken!
Hahaha, ibland är man inte så smart som man kanske ser ut ;p
 
Asgott bröd i alla fall! Receptet hittade jag på rågmjölspåsen :D Man bakar ut i långpanna och skårar med kniv innan gräddning. Sen är det bara att bryta rutor! Nomnomnom! ;)
Jag är inne i någon typ av baknings fas tror jag, det brukar gå lite i vågor :P Snart är en frys full och då har jag en till som ska fyllas med mat och bak! ;) 
 
Idag blir det potatispannkaka till middag men jag lurar på att koka palt någon dag, längtar som tusan efter det! 
 
Blir att åka till jobbet om nån timme och sen ska jag ta en fika med Marie! :D 
 
Upp och hoppa gummitoffla! Puss å kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: