mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

mammas <3

Kategori: Allmänt

Bonk bonk och spark spark i magen denna morgon, fantastiskt mysigt trots allt!
Igår åkte våra kompisar, Robin och Sara in till bb efter att vattnet gått. Fyra veckor för tidigt men det är ju ingen fara! :) Än har det inget blivit (vad vi vet) men hon skulle sättas igång idag om inget blivit under natten. Åh, håller alla tummar och tår för att det ska gå bra för dom :)
 
Sendrag, har börjat få så sjukt mycket sendrag främst på nätterna! Asont! Hade i låret för en stund sedan, hur skönt är det med kramp i främre muskulaturen av låret liksom?! Inte alls!
Konstig bild men Fritte ligger i alla fall jämte med mig och har morgon mys!
Fäviken idag trots sjukskrivningen. Ska inte jobba men jag ska ha lite intro med Alex! Jag säger, hon gör ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: