mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Lördag

Kategori: Allmänt

Känns som att det nyss var lördag?! Tiden går så fruktansvärt fort! Snart kommer jag inte orka jobba alla lördagar, sex arbetsdagar i veckan är ganska mycket för en gravid tjockis :P
 
Urnsättningen igår var jättefin. Maud, Sten, Martin och jag. Boel var på sjukhuset så hon kunde inte vara med.
Martin firade ner urnan och Maud sa några väl valda ord!
 
Efter kyrkan åkte vi och käkade på en japansk/koreansk restaurang. Skit god mat! Nya favvostället att åka och käka på! Bra priser på maten, stora men ändå lagoma portioner. Supertrevlig personal! Ja, dit kommer vi helt klart att gå fler gånger!
Till kaffet och desserten fick vi lyckokakor! Askul! :P
 
Martin och Sten åt sushi, det tyckte dom var supergott!
 
Jag åt friterad kyckling med nå grönsaker. Gott som satan!
 
 
Maud åt fyra små rätter men sen blev det dessert!! 
Jag åt friterad banan och glass! Martin och Maud åt samuraj glass. Det var lika som min fast istället för två bananbitar fick dom en liten brownie kaka :P 
nomnomnom!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: