mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Ligger vaken..

Kategori: Allmänt

Har en liten ful ovana, att på nätterna ligga vaken! Vanligast från tre/fyra och minst en timme framåt, dessa småtimmar lär det kunna bli en del inlägg :P Vaknar oavsett om jag är pissnödig eller inte, men det går inte en enda natt utan att jag är upp på toa.
 
Låg så mysigt sked med gubben för en stund sedan när jag vaknade, det är minsann inte allt för ofta det händer att man vaknar så! Än är jag inte så fruktansvärt stor men ibland känns det som att det bara är en enda stor mage som får kontakt och kramas med honom! Sparkas gör bebisen också, tidigare var det bara jag som kände dom men sedan ett par veckor tillbaka kan även andra känna dom utanpå magen å det är lite småmysigt ;)
 
När jag likaså ligger vaken och filurar kan jag ju passa på att göra ett kollage med bilder på Fritte. Vår renrasiga Maine Coon "kattunge" på sju månader. Han väger nu sex kilo! Pappan till vår kisse väger nästan tolv kilo och är gigantiskt stor så Fritte blir väl nå liknande ;) Kan bifoga en bild på honom också!
 
 
 
 
Så där nånting! Är inte helt van vid att blogga så här från telefonen, hittar dock ingen app till denna Android. Tidigare hade jag iPhone och där fanns det en app till blogg.se ! Nåja, det här blir nog bra det med! Puss och kram på er. Fortsatt trevlig sömn!

Kommentarer

  • Uffe ! säger:

    Det är nog en klöstå där inne ;)

    Svar: Haha, ja jag skulle tro det ;)
    Kajsa Edfast

    2012-09-06 | 08:32:34

Kommentera inlägget här: