mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Lång dag!

Kategori: Allmänt

Haft en lång och ganska tung dag idag. Haft mycket foglossning och allmänt mycket på jobbet. Sen en fika Järpbyn med Marie, mycket trevligt :D Hem laga mat, fylla i papper till försäkringskassan och skriva bilagor som blev typ en mil långa! Städa hos svärmor inför morgondagens TupperwareParty! :p
Duschat och nu äntligen landat i sängen! Poff! 
 
Imorgon ska Lisbeth jobba med mig på Fäviken, jag ska pyssla på med tvätten och sånt runt omkring så får hon lära sig att göra rummen själv :) Passar mig utmärkt! Fredag är jag ledig, ska på urnsättning av Martins momma och efter det ska vi äta någonstans i stan.
 
Idag tvättade jag mitt gamla fårskinn som vi ska ha i vagnen till vår lille mumrik! ;p 
 
 
Skinnet har varit utlånat och gått sönder.. Men Maud hade något kalasbra textil-lim som funkade till två av revorma. Är två ganska stora kalfläckar på skinnet. En långt ut på vänsterkant och en nästan högst upp. Men vad är väl en bal på slottet!! Skinnet är ju 21 år gammalt och väl använt! :P Jag är mest glad över att ens ha kvar det! 
 
Nu ska jag dra igen mina "JohnBlund-iga" ögon och drömma fint om allt utom punkteringar och bekymmer! ;) 
 
puss och kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: