mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

klipp klipp!

Kategori: Allmänt

Känner för att ta en sax och tugga igenom håret, eller nä förresten vadå sax?! Tar Martins rakapparat! Är såå less mitt hår, det är tjockt, tungt och tråkigt! Sunk sunk! Hoppas verkligen att Sara har en stund över någon kväll till veckan, då ska hon få göra något drastiskt! Är hon upptagen får jag helt enkelt boka en tid då hon är på salongen :P something must be done!
Kollar frisyrer på nätet och vet ungefär hur jag vill ha det. Och det ska ske snarast!! Nu är less att inte kunna ha vanliga byxor, less väntan på att få packa ner allt och äntligen få flytta, less att magen blir blöt varje gång jag ska diska, less att inte kunna sova på rygg eller mage! Allmänt LESS PÅ ATT VARA LESS!
(tror jag kan behöva en macka, eller kanske en frukt i väntan på middagen!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: