mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Jobbet!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en ny tjej med mig på jobbet, Lisbeth. Hon ska ta över min lilla husfru/städ tjänst på Fäviken när jag går på mammaledighet :D Supergo tjej! Det blir nog bra :P
 
Tänkte att jag skulle bjussa på lite bilder från jobbet så det blir lite från restaurangen och en från ett rum :)
 
 
 
 




 
Det här är då själva byggnaden där jag jobbar :D
Oooh, höll på att glömma, SvT var på jobbet idag! Blev filmad då jag gjorde i ordning ett rum. Snubben där skulle filma typ hela dagen och sedan göra ett program som kommer att sändas på ettan. När vet jag inte än men han skulle höra av sig :P Lite fränt! Nu blir det lite sen lunch och sen ta det lugnt i soffan! Tjing pling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: