mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Irriterande!

Kategori: Allmänt

Lätt irriterad på blogg.se! Skrev ett inlägg i natt/i morse, glömde skriva rubrik innan jag klickade på "publicera" åsså försvann allt.. Det hamnade inte ens i utkast, helt borta!
Sjukt irriterande i alla fall. 
 
Har rullat 20 negerbollar, tröst tryckt två stycken! Nomnomnom!
 
Hyrt film med Pontus, då blev det Alvin och gänget 3, sjukt rolig! Martin ville se nån typ action så då blev det battleship, den var också bra :) Nu myser jag och gubben framför X faktor.  
 
Imorgon klockan 8 ska jag till mvc i Hallen på en vanlig koll. Mäta magen, kolla hjärtljud och sånt :) 
Mått allmänt gravdåligt idag. Har ont i revbenen då det är trångt i magen. Tungt att andas, börjar bli snorig, sjukt trött och hängig!
 
Här kommer i alla fall en bild från gårdagens middag då Marie och Johan var här. Käkade tackos och hade en massa trevligt surr. Kaffe och kladdkaka med grädde efter maten! 
nomnomnom! Jävla gottegris man är! ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: