mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Huset

Kategori: Allmänt

Hade ju utlovat lite bilder från huset så här kommer några :)
 
Källarvåningen. Tvättstuga och dusch. Rummet som man ser ut till är typ gillestuga. Där kommer det att bli någon typ av gäst/hobbyrum :)
 
Det var kvällsöppet på byn i torsdags och då fynande jag dessa två svarta korgar som står i hyllan.
Till strumpor och sånt :) Lite baby sängkläder som hänger på tork ;)
Hade tänkt göra någon liten "relax hörna" här. Typ en liten grupp med korg stolar och nåt bord eller vad vi då hittar på :P
 
 
Stefan som äger huset har lämnat lite saker som vi får använda om vi vill annars kasta :P Detta skåp
blev en bra förvaring nere i tvättstugan, där ligger lite handdukar och sånt :)
 
Fyndade även tre av desssa korgar i torsdags. Har dom i skafferiet :P
Det är inget helskafferi i köket så när jag ska nå något i ett överskåp är jag alltid för kort ;) Korgarna underlättar lite :P Kan grabba tag i en korg med "bak ingridienser" å så vipps så har jag allt på en gång x)
 
En liten ängel i blomman! Har en liknande ängel i den andra blomman i köket så jag behövde ju en matchande ;)
 
Igår städade maud ur lägenheten, martin gjorde ett sista ryck och sen lämnade vi över nycklarna till jonny! Phu, ett bekymmer mindre! Jag kände mig inget vidare igår, inte idag heller för den delen så det blev inte många knop gjorda. Hade mycket sammandragningar i magen så det var bara att försöka ta det lugnt.
 
Hämtade Cia på flyget och skjutsade henne till Åre, hon ska provjobba på Beef nu under höstmarknaden inför en eventuell vintersäsongs anställning :D Hoppas Hoppas!
 
Torsdag kväll sätter jag och älsklingen oss på ett tåg och tutar upp till lilla Älvsbyn :D Woop Woop! Tillbringar helgen med mamma och Tommy <3 Ett stopp förbi Ulf och Sussi givetvis!
Vi ska sen köra hem en crossbuss till Martins bror! Vilken timing! Då får jag med mig allt skrot från vinden hos mors!
 
Ska ta fler bilder från övriga rum men det har varit så mycket kartonger å oreda över allt x)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: