mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Första inlägget!

Kategori: Allmänt

Jahapp, då kör vi igång igen! Har tidigare haft annan blogg men kände att jag ville ha en nystart då jag inte varit vidare aktiv. Hoppas på att kunna hålla glöden uppe på denna blogg :P Brukar avta lite med tiden, men det ska vi ju verkligen inte hoppas på! Jag och min sambo bor i Järpen i en etta tillsammans med våran Maine Coon katt på sju månader! Men vi flyttar till ett hus bara ett stenkast härifrån om ca tre veckor :D längtar helt galet mycket! Eftersom att jag är gravid i vecka 27 finns det en hel del som man vill hinna få klart innan vår efterlängtade baby kommer! <3 Den 7e december är det beräknat att vår illa ängel ska komma till världen! Åh som vi längtar!! På den här bloggen hade jag tänkt dela med mig av hur jag mår under graviditeten och hur det är att vara nybliven mamma! Jag kommer att uppdatera med bilder från huset med allt vad renoveringar och pyssel å bakning innebär ;) Mer kommer sen, men nu är första inlägget gjort i alla fall :P Puss på er godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: