mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Då var det dags att börja noja!

Kategori: Allmänt

'Vår lille mumrik vill inte riktigt vara kvar i magen mer! Har idag varit på vanlig koll på mvc, sen blev det in till stan på förlossnings mottagningen. Satt uppkopplad där ganska länge.
 
Både jag och babyn mår bra men h*n stökar och bråkar. Om det inte avtar och stannar till kan det bli förlossning om så väl en vecka som om tio. 
 
Jag har ont och det är jobbigt. Vetskapen om att vi dessutom ska flytta och slutstäda är ett orosmoment. Hinner vi flytta?! Vem ska städa allt här när jag inte orkar. Jag kan och får inte bära tungt nu.
Jag ville flytta för länge sedan men det skulle det minsann inte bli något av! Jag kan packa ner i kartonger och packa upp men jag ska inte bära en enda pinal som är tung.
 
När jag väl kom hem från stan vår lägenheten totalt kaos! Haft lite hantverkare springandes här i huset och då har dom flyttat på soffa, bord, säng och allt i alla fönster. Varför i helvete kan man då inte ställa tillbaka möblerna i alla fall?!?! Blommorna var väl en sak men möblerna!
 
Hatar hantverkare! 
 
Nu ska jag gå å ta reda på tvätten, sen disken, sen bänka mig framför Tv:n efter en dusch! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: