mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Bästa mamman är MIN mamma!?

Kategori: Allmänt

Jag har gått och grubblat på en sak här i dagarna! Min mamma är ju helt klart den bästa mamman, Ever! För mig och mina syskon i alla fall! ;p Men givetvis är Maud den absolut bästa mamman för Martin. Och alla andras mammor är givetvis bäst för sina barn.!
 
En mamma är alltid en mamma, och henne kommer man att älska oövervinnerligt mycket resten av sitt liv! Snart kommer jag att vara den mamman för någon och det känns j*****t stort!
Ett litet barn som kommer att vara helt beroende av mig första tiden, att ha ett sånt ansvar på sina axlar är inget vem som helst klarar av! Jag ser fram emot det, helt klart! Längtar varje sekund efter vår lilla ängel!
 
Vi uppskattar våra mammor alldeles för lite! Dom har burit oss i sina magar i nio månader (plus minus). Dom har matat och skött, klätt oss mot kyla och värme. Burit, tröstat, stannat hemma när vi varit sjuka och legat sömnlös i otaliga nätter just för vår skull!
 
Jag älskar min mamma <3 för att hon är den bästa mamman just för mig!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tack för dom fina orden <3
    Älskar dej med alltid de vet du @-}--

    2012-09-11 | 04:53:02

Kommentera inlägget här: