mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

vardags lyx

Kategori: Allmänt

Klippt naglarna, filat fötterna och tvättat dom rejält! Massage med en fet fotkräm! Det är vardags lyx som det ska va! Synd bara att jag fick ge mig själv massagen.. Martin är på bandy :P
 
Gosade ner mig i soffan när Martin åkte iväg, mumsade på en liten julmust och bulle! 
 
Blev ugnspannkaka med mycke fläsk till middag idag och efter det sorterade jag in alla barnkläder i garderoben ;-) Efter storlek och typ av plagg! Fantastiskt när man kan ärva från familj och köpa billigt av bekanta :-) 
Garderoben är nu välfylld, snygg och prydlig! 
 
Fattar knappt att det snart är dags. Det är livat i magen, de kan jag lova! Haft sinnessjukt mycke sammandragningar idag. Jobbigt, men att vila funkar ganska bra. Det gäller bara att hitta en position där man lyckas ligga en längre stund utan att få kramp, sendrag, eller nå annat helvete..!
 
Sen gäller det också att man ska ha ro till att ligga och vila. Det går bättre och bättre men jag har nog lite svårt att bara vila en hel dag. Korsord och sudoku är bra, vilar kroppen men aktiverar och stimulerar hjärnan! :-P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: