mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Söndag

Kategori: Allmänt

Så har även denna helg sprungit förbi! Fredag kväll blev det lite mysmiddag med Martin, tv och sen gick vi till nicko och Jenny. Martin, Jerry och nicko tog sig en bastu och jag satt å snackade med Jenny. Snutta på deras tio veckors tös! Men att hon var fin!
 
Upp tidigt lördag morgon för att göra frukost och förbereda inför en hel dag i Krokom på cross tävling. Pontus hade klubbmästerskap :-) han kom trea! 
Foglossningar, ljumskarna värker, sammandragningar! Jag satt mest på en bänk hela dagen och tittade lite på avstånd. Känner mig ungefär som en pingvin när jag försöker ta mig fram! Vaggandes! Hade bra med kläder på mig så jag slapp frysa i alla fall ;-) 
 
 
Väl hemma från Krokom låg jag däckad i soffan framför tvn ett par timmar. Sen middag och en snabbis till Sara och Robin! Spanade in deras lilla grabb, å vad kan han vara nu, fyra veckor kanske ;-) SÖT!!! Fick lite barnkläder av dom, ganska mycke i storlek 56 och lite i 68. Just 62 har vi väldigt mycket av redan :-D 
 
Beroende på väder blir det eventuellt cross för Martin idag, jag blir bänkad hemma, mest i soffan. Ont och jobbigt!
Vissa dagar flyter allt som en vals! Inte så ont/jobbigt, medans andra dagar är betydligt värre. 
Martin frågade igår om jag nu efter nästan en hel graviditet fortfarande vill ha många barn. Japp, tre/fyra är mitt standard svar och det kommer han att få höra tills jag fått dom barn jag vill ha ;-) 
Han säger två, sen är det klart! Återstår att se ;-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: