mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

pyssel!

Kategori: Allmänt

Pysslat på massor idag, fick sen sällskap och hjälp av Linn på eftermiddagen
Barnarbete, javisst!
 
Finns gott om halvgjorda projekt i huset. Har färdigställde jag ett utav dom i alla fall ;-)
 
 
En gul, ful garderob! (suddig bild, fick inte till skärpan!)
 
Den blev snabbt vit och fin! :-P Måste förmodligen ta ett varv till innan det är klart. Men nu är jag en bra bit på vägen i alla fall!
 
Börjat piffa till byrån som ska stå i barnkammaren. Från träfärgad till vit med lila insida och knoppar :-D
 
Bokstäver/knoppar till byrån och barn galgar.
 
Somliga hänger tvätten på tork, jag hänger galgar på tork! :-P
 
Nu ska jag krypa ner i soffan framför en film, VÄL förtjänt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: