mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Fet, fetare, fetast!

Kategori: Allmänt

Allmänt värdelös dag, känner mig fet som en julegris. Oattraktiv, smidig som en frysbox, hormonig och grinig! Tur att Martin jobbar sent så han slipper mig.
 
I morse maskerade jag av i vårt sovrum uppe, städade och plockade ihop slipmaskinen som vi lånat. Målade första varvet på två garderobsdörrar samt andra varvet på den tredje dörren. Stressade iväg till Hallen för rutinkoll men får på plats veta att barnmorskan är i Järpen och glömt min tid!! 
Till saken hör att det är nästan 5 mil enkel väg. Irriterande, ja men nånting! 
 
Väl hemma igen blev det lite mellis och målnings omgång nr två. Alla dörrar redo att hängas upp imorgon/senare ikväll. 
 
Nästa projekt är en säng som ska ruggas upp och målas, samt ett gammalt fönster. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: