mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Det tar sig, sa mord brännarn x)

Kategori: Allmänt

Köket börjar bli färdigt, önskemål finns det alltid men allt som vi prioriterat är liksom klart :-D Kaklet är grönt och fult, det vill vi göra något åt. Bara det skulle bli som ett helt lyft! Men det är typ prio en miljon trehundrasjuttiosex!
 
Garderoberna uppe är nu klara och likaså byrån jag piffar till! Bara en låda som är omålad ett sista varv :-) Ska härnäst ge mig på garderobsdörrarna från hallen. Tre stycken som måste rengöras från tapet och målas vita.
Sen blir det spackling av sovrumsväggar uppe ;-) Det tar tid och det går inte alls fort när jag ska knåpa på i den takt som känns bra för mig och magen.. Men vad gör väl de, har ju hela vintern på oss ;-) 
 
Ska till Ulla idag, lyssna på bäj och mäta mage! Ta nya prover och sånt.
 
 
Chill katten! 
 
Åh just ja! Vi fick hit kanalerna till tvn igår :P Har endast haft radio och filmer sedan vi flyttade hit. Nu har vi värsta HDpaketet ;-) Faktiskt stor skillnad på de vanliga kanalerna och så HDkanalerna. Jag som int brukar se skillnad på något sånt där :P  
 
Den lille krabaten här i magen lever då ett väldans liv! Brukar bli lugn när Martin pratar men nu funkar inte ens det! Hade sjukt mycke sammandragningar/förvärkar igår, känner mig som en uppblåst kossa.. Jag kan inte ens raka benen i duschen längre! Suck.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: