mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

SpökSnor

Kategori: Allmänt

Ja, mysteriet på Greveholm kan eventuellt bli en bra kalender igen! Trots att en förnyad version sällan bir lika bra som ett original så tror jag starkt på denna!
 
Tidig uppstigning i morse, lördag alltså. Åkte till Kaxås med Martin, lämnade hans skoter på en firma i hopp om att dom kanske kan sälja iväg den. Sen vill han givetvis byta till något annat. Vi är inte helt överens kring skoterbyte men vi får väl se.!
 
Suttit hos Maud från mitt i dan, kollat på dia bilder och ätit mat. Druckit glögg och snackat massor! Både Sten och Boel var med (Martins moster och morbror). Ska tillbaka imorgon för sen lunch/tidig middag vid två tre. 
Bilderna är från Martins mormor och morfar, eftersom att båda är uppe i himlen har Maud tagit reda på alla dessa bilder. Hur mycke som helst alltså! Men nu är mer än hälften bort sorterat, väldigt mycke svammel bilder. Dom var säkert roliga minnen för Martins morföräldrar men inte för någon av oss. 
 
Efter X antal timmar med glöggande och vinande för dom andra blev ljudnivån högre och högre, bara prata i mun på varandra! Tröttnade lite helt enkelt ;) Jag drog hem men lämnade kvar Martin så han kommer nog snart.
 
Jag är ju inte riktigt som alla andra, så när jag kom hem kastade jag in en omgång bröd i ugnen, klar vid elva! Perfekt natt macka, verkligen färskt! ;) 
 
Under tiden brödet gräddades garnerade jag lite pepparkakor! Haha, jag gör verkligen inte normala kvälls-sysslor då jag är ensam!
 
I övrigt har jag haft en hemsk graviditetsdag! Mycke hormoner uppochner, ont och trött! Nu blir det i alla fall sova! Gjort nattmacka till Martin som han kan äta när han kommer hem. Underbar flickvän som jag är! ;) 
Hoppas denna smärta ökar så vi får träffa vår fantastiska unge snart! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: