mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Sällskap

Kategori: Allmänt

Här ligger jag i godan ro och kollar på julkalendern i sängen. Morgon drar mig och mår allmänt skönt! Då ringer Mauddan å frågar om jag vill ha Roxy här idag! GIVETVIS!
Det är så bra med lite sällskap när Martin och alla man känner jobbar!  
 
Åh vilken julkalender! Jag var ganska skeptisk i tanken på att "förstöra" Greveholm, ett original är ett original liksom men årets är faktiskt bra! Riktigt bra! Lite barnslig som man är kollar jag på kalendern. Fullkomligt älskar barnfilmer och julkalendrar!! 
 
Igår var det bingolotto och första adventsmys! Johan och Marie var här och spelade med oss. Vi vann ingenting någon utav oss med det var ju kul ändå :) 
Pepparkakor och ädelost, till och med jag tjuvsmakade osten! Nomnomnom! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: