mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

Kom igen då!!

Kategori: Allmänt

Varit på hc, kollat blodtryck och lämnat ett u-prov. Allt var bra! Fått Roxy på besök. Maud skulle till stan på nå å det är för kallt för Roxy för att sitta i bilen. Passar mig perfekt =) 
 
Blåser ballonger för fulla muggar men det enda som händer är att jag blir yr! X) 
Bad barnmorskan om en hinnsvepning då jag har en tid där på torsdag. Men tydligen gör hon inte de?! Det ska väl alla barnmorskor göra?! Hon sa att dom kan göra det i stan om jag åker dit, men det kändes lite extremt.
 
Om bebis inte kommit före torsdag ska hon försöka få läkarna till att göra en ombedömning, så att jag eventuellt sätts igång tidigare. Eftersom att jag är så pass stor blir det bara jobbigare och jobbigare för varje dag. Jag ligger över "den vanliga storleks kurvan". Bebisen fortsätter att växa vilket gör förlossningen svårare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: