mammakajsa.blogg.se

En blogg där jag delar med mig om vardagen som nybliven mamma!

En liten klöstå!

Kategori: Allmänt

Åkte in till Östersund på en extrakoll idag. Ctg, ultraljud å sånt :) Ytterligare förhöjt blodtryck, håller det under uppsikt. Bra med fostervatten å allt sånt :D Ingen stress för den här ungen att komma ut! 
På ultraljudet såg vi klart och tydligt hur den lilla krabaten vickade på sina små tår! Stackars Martin! Inte nog med att jag krafsar på honom i sömnen, denna lilla krabat verkar ha fått just de unika arvet av mor sin! ;)
 
Blev ett kort besök på sjukhuset och sedan hem igen, skönt! 
Kokat tomtegröt till middag, den ska avnjutas tillsammans med julmust och äggmacka med kaviar! ;) nomnomnom!
 
På tal om något helt annat så kommer min mamma snart, som jag längtar! Ja, Tommy kommer givetvis han också, även honom längtar vi ju till :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: